onsdag, mars 24, 2010

1 års kontroll avklarad

Jahapp idag var den så kallade 1 års kontrollen. Dock inte med någon läkare, utan jag fick klara mej med en sjuksköterska, men det gick kanon. Mina prover var bra, och hon tyckte att jag hade gått ner i vikt VÄLDIGT bra. Men huden på magen och brösten sa de att de inte gör nått åt som fallet är idag. Tydligen ser jag väldigt bra ut enligt deras mått mätt, däremot tog hon kort på mina överarmar och sa att doktorn skulle kolla på bilderna så hör de av sig till mig om de ska göra nått åt mina armar. Åh vad jag håller tummarna, annars får jag tjata på dem igen sa hon när jag ska träffa dem i november.
Min plan är att jag hoppas nu, och händer inget nu eller i november så kommer jag göra en för egna slantar, för sånna här armar tänker jag inte ha resten av mitt liv, så enkelt är det. =)

Inga kommentarer: