måndag, februari 08, 2010

Går in i hårdträning

Nu är det dags för mig att börja hårdträna. Jag får helt enkelt se till att börja röra på det fett som är kvar. Det har nämligen kommit till den kritiska punkten att inget mer händer tack vare operationen, de sista 12 kilona är helt beroende på mig och vad jag gör. Jag har aldrig haft lätt för att gå ner i vikt, så för mig krävs det en extra ansträgning. Nu har jag ändå kommit dit där det inte är speciellt jobbigt att röra på sig längre, det är mest jobbigt att komma i träningskläderna och utanför dörren. hehe
Nu har ju jag sån tur att jag har en crosstrainer i uterummet, och jag tänker faktiskt stå på den där ute, man ser ju hurtiga personer som springer ute i tunna träningskläder.. då borde jag kunna röra på mig i uterummet med tjocka träningskläder. När jag tränat kondition på crosstrainern kan jag gå in och träna på mitt aerobiska kompaktgym. Japp detta ska jag börja med så fort jag kollat klart på thats 70's show, och så ska jag försöka hinna med att göra detta varje dag. Wish me good luck! =)

Inga kommentarer: