lördag, november 07, 2009

10 dagar kvar

Ja nu börjar det dra ihop sig till min 1 års dag som opererad. Jag minns hur jag kände för ett år sedan, nervös och full av förväntan. Jag visste att "förvandlingen" skulle bli obeskrivlig men att den skulle bli så här bra det visste jag inte. Det känns helt fantastiskt, och jag har varit hur duktig som helst!
Jag minns inte ens när jag vägde så här lite sist. Måste ha varit på högstadiet, typ 7an.

Hur som haver hoppas jag att jag snart ska få komma på ett års kontroll efter operation, för då ska vi nämligen prata om hud, om all hud jag vill ta bort. Och det är inte lite hud det, jag vill bara bli "normal". Det som jag vet behövs göras är magen (som man får betald av landstinget), jag behöver också göra överarmarna och brösten. Folk som ser mina bilder kan säkert ana att överamarna behövs göras, men folk blir förvånade över att jag vill lyfta brösten. Men tänk bara på vilken hylla jag hadde innan! det är inte konstigt att det bara är små skinnpåsar kvar...

Hur som haver, 10 dagar kvar och mitt mål är att väga 70 någonting, alltså 79 är alldeles tillräckligt, men jag är givetvis glader ju längre ner på 70 jag kommer :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis på 1:års dagen! Du har varit så duktig och gått ner så mycket under det här året.
Massa kramar till dig.
/mamma