lördag, februari 05, 2011

Livets olika vändningar.

Ja inte kommer jag att gå ner i vikt nått mer just nu. Tanken är att jag och Lars ska ha barn i Augusti, alltså kommer jag sannerligen öka på mig lite. Men efteråt så kommer jag vilja ta bort mer vikt och operera bort hud så småning om.
Men just nu gör jag det här. Just nu ska jag vara gravida Sofie och inte viktminskande Sofie. Även om graviditeten blir lite av en "riskgraviditet" efter en viktminskningsoperation så innebär det bara lite tätare blodprov och ett extra ultraljud senare i graviditeten. Något man givetvis kan stå ut med!! =)
Dessutom är det lite starkare dos av vitamier som jag ska få i mig.
Men kommer lägga viktminskningen på is. Däremot kommer jag dela med mig av erfarenheten att vara gravid som magsäcksopererad.
Hej så länge :)

4 kommentarer:

Kristinehamn-aren sa...

Grattis föresten till graviditeten.

JD | 60 kg ska bort! sa...

grattis! vad roligt :)

ser fram emot att läsa hur det går, då jag själv vill bli gravid någon gång längre fram :D

Sofie sa...

Lena-Marie: tackar.

Sofie sa...

JD: Tack så mycket :)
och lycka till med allt!