söndag, december 18, 2011

Många kommentarer

Jag får en del kommentarer och en del mailare till mig om min blogg. Och jag vill säga TACK till er alla! Ni är underbara människor!
Jag är väldigt glad att kunna inspirera och vägleda.
Många som har skrivit till mig har själva opererats, eller funderat på att opereras, eller har anhöriga som opereras. Jag har till och med kvinnor som genomgått operationen och vill bli gravida och som har en massa frågor. Jag är glad att kunna svara på hur det varit för mig. Sen kan världen se annorlunda ut för alla opererade, men det här är min historia.

Tack till er alla! och förlåt att jag inte skriver så mycket nu för tiden. Det händer inte så mycket för mig nu mer gällande operationen. Det är 3 år sedan min operation och jag är fortfarande väldigt lycklig över mitt val. Hade jag aldrig opererats hade jag förmodligen aldrig kunnat skaffa barn. Och då hade jag inte haft världens bästa dotter!

Återigen, TACK! och fortsätt gärna skriva till mig. Jag kommer kasta upp ett inlägg här då och då.

Inga kommentarer: